Disclaimer

Deze disclaimer is van toepassing bij elke raadpleging van de website van de Vereniging van Erkende Stress- & Burn-outcoaches (verder te noemen “VESB”). Door eenvoudige raadpleging van deze website aanvaardt de bezoeker uitdrukkelijk de bepalingen van deze disclaimer.

• De VESB heeft de inhoud van deze website met de grootste zorg samengesteld. Mocht, ondanks deze zorgvuldigheid informatie op deze site verouderd zijn of onjuistheden bevatten, dan aanvaardt de VESB in geen geval aansprakelijkheid van enigerlei schade die het directe of indirecte gevolg is van het gebruik van informatie op deze site of het gebruik van de aanwezige hyperlinks. Ook voor schade als gevolg van het tijdelijk disfunctioneren van de website kan de VESB geen aansprakelijkheid aanvaarden.
  • De VESB behoudt zich het recht voor de inhoud van deze site zonder voorafgaande kennisgeving eenzijdig te wijzigen. Koppelingen naar websites van derden worden uitsluitend aangeboden uit het oogpunt van gebruiksgemak en impliceren niet dat de VESB de gelinkte site(s) goedkeurt of onderschrijft. De VESB kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van de gelinkte sites of de links die zich daarop bevinden.

Alle rechten voorbehouden. Niets van deze website mag om commerciële redenen zonder schriftelijke toestemming van de VESB worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen of op enige andere manier, hetgeen ook van toepassing is op gehele of gedeeltelijke bewerking.

Privacy Statement – versie 2

Het privacy statement is voor het laatst aangepast op 03/05/2018.

VESB hecht veel waarde aan de bescherming van uw privacy bij het verwerken van persoonsgegevens rondom het gebruik van zijn website.

Informatie over bezoeken aan de VESB (bijvoorbeeld IP-adressen) wordt slechts gebruikt ter ondersteuning van technische beslissingen en statistische verwerkingen en nooit ter identificatie van individuele personen.

De ten behoeve van informatieverzoeken per e-mail verstrekte gegevens, worden uitsluitend gebruikt voor de afhandeling van de aanvraag of reactie.

Door deze website te bezoeken en te gebruiken geeft de gebruiker/bezoeker aan dat hij/zij instemt met dit Privacy Statement.

Wij zijn er van bewust dat u vertrouwen stelt in ons. Wij zien het dan ook als onze verantwoordelijkheid om uw privacy te beschermen. Op deze pagina laten we u weten welke gegevens we verzamelen als u onze website gebruikt, waarom we deze gegevens verzamelen en hoe we hiermee uw gebruikservaring verbeteren. Zo snapt u precies hoe wij werken.

Dit privacybeleid is van toepassing op de diensten van VESB. U dient zich ervan bewust te zijn dat VESB niet verantwoordelijk is voor het privacybeleid van andere sites en bronnen. Door gebruik te maken van deze website geeft u aan het privacy beleid te accepteren.

VESB respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld.

Ons gebruik van verzamelde gegevens

Gebruik van onze diensten

Wanneer u zich aanmeldt voor een van onze diensten vragen we u om persoonsgegevens te verstrekken. Deze gegevens worden gebruikt om de dienst uit te kunnen voeren. De gegevens worden opgeslagen op beveiligde servers van VESB of die van een derde partij. Wij zullen deze gegevens niet combineren met andere persoonlijke gegevens waarover wij beschikken.

Communicatie

Wanneer u e-mail of andere berichten naar ons verzendt, is het mogelijk dat we die berichten bewaren. Soms vragen wij u naar uw persoonlijke gegevens die voor de desbetreffende situatie relevant zijn. Dit maakt het mogelijk uw vragen te verwerken en uw verzoeken te beantwoorden. De gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde servers van VESB of die van een derde partij. Wij zullen deze gegevens niet combineren met andere persoonlijke gegevens waarover wij beschikken.

Doeleinden

We verzamelen of gebruiken geen informatie voor andere doeleinden dan de doeleinden die worden beschreven in dit privacybeleid tenzij we van tevoren uw toestemming hiervoor hebben verkregen.

Derden

De informatie wordt niet met derden gedeeld. In enkele gevallen kan de informatie intern gedeeld worden. Onze werknemers zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren.

Veranderingen

Deze privacyverklaring is afgestemd op het gebruik van en de mogelijkheden op deze site. Eventuele aanpassingen en/of veranderingen van deze site, kunnen leiden tot wijzigingen in deze privacyverklaring. Het is daarom raadzaam om regelmatig deze privacyverklaring te raadplegen.

Keuzes voor persoonsgegevens

Wij bieden alle bezoekers de mogelijkheid tot het inzien, veranderen, of verwijderen van alle persoonlijke informatie die op moment aan ons is verstrekt.

Aanpassen/uitschrijven dienst nieuwsbrief

Onderaan iedere mailing vindt u de mogelijkheid om uw gegevens aan te passen of om u af te melden.

Aanpassen/uitschrijven communicatie

Als u uw gegevens aan wilt passen of uzelf uit onze bestanden wilt laten halen, kunt u contact met ons op nemen. Zie onderstaande contactgegevens.

Vragen en feedback

We controleren regelmatig of we aan dit privacybeleid voldoen. Als u vragen heeft over dit privacybeleid, kunt u contact met ons opnemen via mail naar vesbcoaches.webmaster@gmail.com

Coaches

• De VESB toetst bij aanvragen van coaches tot het (aspirant)lidmaatschap van de vereniging vooraf of hij/zij aantoonbaar volgens de door de VESB geformuleerde eisen is opgeleid én de eveneens geformuleerde relevante beroepservaring heeft. Dit biedt uitdrukkelijk geen garantie voor door coachees en/of opdrachtgevers dan wel andere derden te behalen resultaten.
  • De VESB is niet aansprakelijk voor (beroeps) fouten van zijn leden.