Hoe lid worden?

Wil je als stress en burn-outcoach lid worden?

Als effectieve leden kunnen opgenomen worden:

• De stichtende leden.
  • De professionelen die een diploma van een (minimaal) master- niveau Psychologie hebben én aantoonbare kennis van- en ervaring in Stress en Burn-outcoaching. De kennis dient onderbouwd te worden. Naam leden: Psycholoog / stress en burn-out coach.
  • De professionelen die een ander diploma (master of bachelor) of een aantoonbaar minimaal bachelor denkniveau hebben in combinatie met een minimaal 6 daagse erkende opleiding in stress en burn-outcoaching én een minimaal 6 daagse coachopleiding (mag uit cumulatie van verschillende opleidingen bestaan). Naam leden: stress en burn-out coach.
  • De professionelen (met minimaal bachelor of master denkniveau) die een erkende opleiding in stress en burn-out coaching hebben gevolgd zonder coachopleiding of aantoonbare coachervaring. Hieronder vallen ook de leden die geen individuele begeleiding van mensen met stressklachten doen, maar die vooral met groepen binnen organisaties werken of die organisaties op beleidsniveau adviseren. Naam leden: stress en burn-out adviseur / consultant.
  • De professionelen die arts zijn en een minimaal 6 daagse erkende opleiding in stress en burn-outcoaching. Naam leden: Arts / stress en burn-out coach
  • Aspirant-leden kunnen studenten psychologie, medicijnen, of deelnemers aan een erkende stress en burn-out opleiding zijn, die nog niet voldaan hebben aan de voorwaarden om als effectief lid erkend te worden. Na afronding van hun opleiding volstaat een aanmelding als regulier lid.
  • In een overgangsperiode kunnen ook ervaren professionelen voorgedragen worden door twee leden van de vereniging en goedgekeurd worden door het bestuur.

​De leden die actief taken voor de vereniging uitvoeren worden ook werkende leden genoemd. Bij inschrijving kun je aangeven of je ook werkend lid wilt zijn.

OVERIGE LEDEN
Het bestuur kan, onder door haar te bepalen voorwaarden, ook andere personen als ereleden, beschermende leden, steunende of adviserende leden tot de vereniging toelaten.

Voor de stress en burn-outcoaches.

Coach opleidingen: minimaal 6 dagen.

Dit mag uit meerdere kortere opleidingen bestaan.

Met hartelijke groeten,

Annita Rogier, voorzitter

Namens het bestuur:

Elke Geraerts, Stephanie van de Perre, Eric Boydens, Wouter de Waard (secretaris), Jo Vervaet

Sparringpartners, adviseurs: Luk Dewulf, Steffie Desart,

Inschrijvingsformulier

Naam             Organisatie              Adres             Telefoon / gsm            E-mailadres

……………………………………………………………………………………

Type lid (omcirkel wat op u van toepassing is)

1. Psycholoog / coach stress en burn-out: Diploma Master (Dr. Drs., enz.) psychologie en certificaat erkende S&BO coach opleiding scannen en bijvoegen
  1. Stress en burn-out coach: Diploma Bachelor / Master (Dr. Drs., enz.), of bewijs van minimaal bachelor denkniveau (eender welke richting) en certificaat erkende S&BO coach opleiding(en) en bewijs 6 dagen coachopleiding(en) scannen en bijvoegen.
  1. Stress en burn-outadviseur / consultant: Minimaal Bachelor denkniveau aantonen door opleiding en / of ervaring. Mogen ook opleidingen op het gebied van organisatieadvies / teaminterventies, HR, e.d. zijn en certificaat van erkende opleiding S&BO coach.
  1. Arts / stress en burn-outcoach: Diploma arts en certificaat van erkende opleiding S&BO coach scannen en bijvoegen.
  1. Aspirant lid: Student psychologie, deelnemer aan een erkende S&BO opleiding

Wil je actief meewerken in de vereniging?                 Ja / Nee

Inschrijven kan door bijgevoegd formulier te mailen aan: an@hrdacademy.be