Inschrijvingsformulier leden

! Uitsluitend inschrijvingen met een bijgevoegd kopie van de gevraagde opleidingen worden behandeld !

Voor het lidmaatschap wordt een beperkte bijdrage gevraagd (voor 2018 is dit vastgesteld op 75 euro exclusief btw).

Type lid - duid aan wat voor jou van toepassing is (verplicht)
Psycholoog / coach stress en burn-out (Diploma Master (Dr. Drs., enz.) psychologie en certificaat erkende S&BO coach opleiding bijvoegen).Stress en burn-out coach (Diploma Bachelor / Master (Dr. Drs., enz.), of bewijs van minimaal bachelor denkniveau (eender welke richting) en certificaat erkende S&BO coach opleiding(en) en bewijs 6 dagen coachopleiding(en) bijvoegen).Stress en burn-outadviseur / consultant (Minimaal Bachelor denkniveau aantonen door opleiding en / of ervaring. Mogen ook opleidingen op het gebied van organisatieadvies / teaminterventies, HR, e.d. zijn en certificaat van erkende opleiding S&BO coach).Arts / stress en burn-outcoach (Diploma arts en certificaat van erkende opleiding S&BO coach bijvoegen).Aspirant lid (Student psychologie, deelnemer aan een erkende S&BO opleiding).

Wil je actief meewerken in de vereniging?
JaNee

Goedkeuring GDPR